29 października 1949 |
Beniowski (III wersja)
Juliusz Słowacki
forma twórczości: role reżyseria: Mieczysław Kotlarczyk teatr: Teatr Rapsodyczny, Kraków
|
29 października 1949 |
Beniowski (III wersja)
Juliusz Słowacki
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Mieczysław Kotlarczyk teatr: Teatr Rapsodyczny, Kraków
|
4 grudnia 1949 |
Eugeniusz Oniegin (II wersja)
Aleksander Puszkin
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Mieczysław Kotlarczyk teatr: Teatr Rapsodyczny, Kraków
|
6 maja 1950 |
Lord Jim (III wersja)
Conrad Joseph
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Kotlarczyk Mieczysław teatr: Teatr Rapsodyczny, Kraków
|
12 listopada 1950 |
Rozkaz 269
Majakowski W., Kirsanow S.
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Kotlarczyk Mieczysław teatr: Teatr Rapsodyczny, Kraków
|
5 grudnia 1951 |
Aktorzy w Elzynorze
William Shakespeare
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Mieczysław Kotlarczyk teatr: Teatr Rapsodyczny, Kraków
|
23 lutego 1952 |
Grzegorz Dyndała
Molière
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Krystyna Berwińska teatr: Teatr Ziemi Opolskiej, Opole
|
22 lipca 1952 |
Polonez pana Bogusławskiego
Program składany
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Kotlarczyk Mieczysław teatr: Teatr Rapsodyczny, Kraków
|
31 grudnia 1952 |
Portrety i astronomia
Morstin Ludwik Hieronim
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Kotlarczyk Mieczysław teatr: Teatr Rapsodyczny, Kraków
|
24 maja 1953 |
Kopernik
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Irena Babel teatr: Teatr Poezji, Kraków
|
19 grudnia 1954 |
Hrabina Marica
Emmerich Kálmán
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Iwo Gall teatr: Teatr Muzyczny Towarzystwa Przyjaciół Teatru Muzycznego, Kraków
|
25 czerwca 1955 |
Wielka wyprawa rycerza Kropelki, czyli czarodziejskie wrzeciono
Stanisław Mioduszewski
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Krystyna Berwińska teatr: Teatr „Kleks”, Warszawa
|
17 grudnia 1955 |
Opowieść zimowa
William Shakespeare
forma twórczości: gest reżyseria: Iwo Gall teatr: Teatr Młodego Widza, Kraków
|
16 lutego 1956 |
Igraszki trafu i miłości
Pierre de Marivaux
forma twórczości: gest reżyseria: Wilam Horzyca teatr: Teatr Młodego Widza, Kraków
|
27 lutego 1957 |
Owcze źródło
Vega Lope de
forma twórczości: choreografia reżyseria: Berwińska Krystyna teatr: Teatr Ziemi Mazowieckiej, Warszawa
|
24 kwietnia 1957 |
Bal złodziejaszków
Jean Anouilh
forma twórczości: choreografia reżyseria: Iwo Gall teatr: Teatr Powszechny im. Stanisławy Wysockiej (PPIE), Kraków
|
19 maja 1957 |
Gbury
Carlo Goldoni
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Karol Frycz teatr: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków
|
25 maja 1957 |
Druga pułapka miłości
Pierre de Marivaux
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jerzy Ronard Bujański teatr: Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej, Kraków
|
8 maja 1958 |
Bolero
Marcin Bierżewicz
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Jerzy Goliński teatr: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków
|
29 maja 1958 |
Popas króla jegomości
Adam Grzymała-Siedlecki
forma twórczości: choreografia reżyseria: Kazimierz Fabisiak teatr: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków
|
16 października 1958 |
Bal pożegnanych
Peter Zvon
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Tibor Rakovsky teatr: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków
|
20 listopada 1958 |
Romeo i Julia
William Shakespeare
forma twórczości: choreografia reżyseria: Barbara Kilkowska teatr: Teatr im. Adama Mickiewicza, Częstochowa
|
31 stycznia 1959 |
Stracone zachody miłości
William Shakespeare
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Władysław Krzemiński teatr: Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej, Kraków
|
20 maja 1959 |
Mąż Fołtasiówny
Jurandot Jerzy
forma twórczości: ewolucje taneczne reżyseria: Górkiewicz Mieczysław teatr: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków
|
11 lipca 1959 |
Obrona Ksantypy
Ludwik Hieronim Morstin
forma twórczości: choreografia reżyseria: Barbara Kilkowska teatr: Teatr im. Adama Mickiewicza, Częstochowa
|
11 października 1959 |
Sprytna wdówka
Goldoni Carlo
forma twórczości: choreografia reżyseria: Malicka Maria teatr: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków
|
4 lutego 1960 |
Medea
Eurypides
forma twórczości: choreografia reżyseria: Lidia Słomczyńska teatr: Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej, Kraków
|
19 marca 1960 |
Świętoszek
Molière
forma twórczości: układ ruchu reżyseria: Tadeusz Burnatowicz teatr: PWST im. Ludwika Solskiego, Kraków
|
16 czerwca 1960 |
Apelacja Villona
Kazimierz Barnaś
forma twórczości: choreografia reżyseria: Lidia Zamkow teatr: Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej, Kraków
|
3 grudnia 1960 |
Romans z wodewilu
Władysław Krzemiński
forma twórczości: choreografia reżyseria: Władysław Krzemiński teatr: Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej, Kraków
|
27 kwietnia 1961 |
Chata wuja Toma
Harriet Beecher Stowe
forma twórczości: choreografia reżyseria: Maria Billiżanka teatr: Teatr Rozmaitości, Kraków
|
28 czerwca 1961 |
Zielony Gil
Tirso Molina de
forma twórczości: układ ruchu, ruch sceniczny reżyseria: Jerzy Merunowicz teatr: Teatr Rozmaitości, Kraków
|
12 listopada 1961 |
Pomyłki jednej nocy
Goldsmith Oliver
forma twórczości: choreografia reżyseria: Berwińska Krystyna teatr: Teatr Ziemi Mazowieckiej, Warszawa
|
13 stycznia 1962 |
Matka Courage i jej dzieci
Bertolt Brecht
forma twórczości: choreografia reżyseria: Lidia Słomczyńska teatr: Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej, Kraków
|
26 kwietnia 1962 |
Elektra
Sofokles
forma twórczości: choreografia reżyseria: Mieczysław Górkiewicz teatr: PWST im. Ludwika Solskiego, Kraków
|
16 lutego 1963 |
Kontinuitaet
Drozdowski Bohdan
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Babel Irena teatr: Teatr Powszechny, Warszawa
|
3 maja 1963 |
Nie igra się z miłością
Alfred de Musset
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Tadeusz Burnatowicz teatr: PWST im. Ludwika Solskiego, Kraków
|
5 czerwca 1963 |
Dziady
Adam Mickiewicz
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Bohdan Korzeniewski teatr: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków
|
6 listopada 1963 |
Śluby panieńskie, czyli Magnetyzm serca
Aleksander Fredro
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Stefania Domańska teatr: Teatr Narodowy, Warszawa
|
15 lutego 1964 |
Dziady
Adam Mickiewicz
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Krystyna Skuszanka, Jerzy Krasowski teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
29 lutego 1964 |
Łaźnia
Włodzimierz Majakowski
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bohdan Korzeniewski teatr: Teatr Klasyczny, Warszawa
|
23 kwietnia 1964 |
Sonety
William Shakespeare
forma twórczości: plastyka gestu reżyseria: Jan Kulczyński teatr: Teatr Klasyczny, Warszawa
|
30 maja 1964 |
Róża
Stefan Żeromski
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Irena Babel teatr: Teatr Klasyczny, Warszawa
|
21 października 1964 |
Don Juan, czyli miłość do geometrii
Max Frisch
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Ludwik René teatr: Teatr Dramatyczny, Warszawa
|
5 marca 1965 |
Samochwał albo amant wilkołak
Zabłocki Franciszek
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Kulma Jan teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
3 kwietnia 1965 |
Żywot Józefa
Mikołaj Rej
forma twórczości: choreografia reżyseria: Kazimierz Dejmek teatr: Teatr Narodowy, Warszawa
|
20 listopada 1965 |
Straszny dwór
Moniuszko Stanisław
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Merunowicz Jerzy teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
4 lutego 1966 |
Irydion
Zygmunt Krasiński
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jerzy Kreczmar teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
23 marca 1966 |
Trojanki
Eurypides
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Kulczyński Jan teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
13 kwietnia 1966 |
Żona wiejska
William Wycherley
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Jan Skotnicki teatr: Teatr Klasyczny, Warszawa
|
15 maja 1966 |
Żywot Josepha
Mikołaj Rej
forma twórczości: choreografia reżyseria: Kazimierz Dejmek, Jitka Stokalska teatr: Teatr Polski, Bielsko-Biała
|
17 czerwca 1966 |
Chłopi
Władysław Reymont
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Krystyna Berwińska, Wanda Wróblewska teatr: Teatr Ziemi Mazowieckiej, Warszawa
|
2 lipca 1966 |
Nowy Don Kiszot czyli Sto szaleństw
Aleksander Fredro
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Józef Wyszomirski teatr: Teatr Narodowy, Warszawa
|
24 lutego 1967 |
Jakiej mnie pragniesz...
Luigi Pirandello
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Józef Gruda teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
14 maja 1967 |
Bunt żaków
Tadeusz Szeligowski
forma twórczości: choreografia reżyseria: Roman Sykała teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
26 maja 1967 |
Mądremu biada
Gribojedow Aleksander
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Rene Ludwik teatr: Teatr Dramatyczny, Warszawa
|
31 października 1967 |
Nam nie drewno potrzebne ...
Jesienin Sergiusz
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Bonacka Ewa teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
16 listopada 1967 |
Eugeniusz Oniegin
Piotr Czajkowski
forma twórczości: współpraca pedagogiczna reżyseria: Lidia Zamkow teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
22 lutego 1968 |
Ja - Napoleon albo o potędze wyobraźni
Joanna Olczak-Ronikier
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Andrzej Szczepkowski teatr: Teatr Dramatyczny, Warszawa
|
4 maja 1968 |
Kobieta bez skazy
Gabriela Zapolska
forma twórczości: choreografia reżyseria: Józef Gruda teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
8 czerwca 1968 |
Noc cudów
Gałczyński Konstanty Ildefons
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Piaskowski Piotr teatr: Teatr Dramatyczny, Warszawa
|
20 lipca 1968 |
Sen nocy letniej
William Shakespeare
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Wanda Laskowska teatr: Teatr Narodowy, Warszawa
|
23 listopada 1968 |
Cyd
Stanisław Wyspiański
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Krystyna Berwińska teatr: Teatr Ziemi Mazowieckiej, Warszawa
|
30 marca 1969 |
Otello
Giuseppe Verdi
forma twórczości: ewolucje taneczne reżyseria: Aleksander Bardini teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
18 września 1969 |
Hrabina
Moniuszko Stanisław
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Merunowicz Jerzy teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
7 marca 1970 |
Śmieszny staruszek
Tadeusz Różewicz
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Piotr Piaskowski teatr: Teatr Dramatyczny, Warszawa
|
18 kwietnia 1970 |
Wstęp do musicalu, czyli Helikon
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Maciej Englert
|
11 czerwca 1970 |
Kurdesz
Ernest Bryll
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Janusz Warmiński teatr: Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza, Warszawa
|
28 czerwca 1970 |
Peer Gynt
Henrik Ibsen
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Maciej Prus teatr: Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza, Warszawa
|
5 listopada 1970 |
Mądremu biada
Aleksander Gribojedow
forma twórczości: konsultacja ruchu scenicznego reżyseria: Zbigniew Zapasiewicz teatr: PWST, Warszawa
|
6 lutego 1971 |
Turoń
Stefan Żeromski
forma twórczości: układ tańca, konsultacja ruchu scenicznego reżyseria: Roman Kłosowski teatr: Teatr Ludowy, Warszawa
|
19 kwietnia 1971 |
Król Mięsopust
Jarosław Marek Rymkiewicz
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Michał Pawlicki teatr: PWST, Warszawa
|
20 listopada 1971 |
Ruy Blas
Wiktor Hugo
forma twórczości: konsultacja ruchu scenicznego reżyseria: Ignacy Gogolewski teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
21 grudnia 1971 |
Klub kawalerów
Michał Bałucki
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Józef Słotwiński teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
15 lutego 1972 |
Akty
Sławomir Mrożek, Stanisław Ignacy Witkiewicz, Stanisław Wyspiański, Witold Gombrowicz
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jerzy Jarocki teatr: PWST, Warszawa
|
15 kwietnia 1972 |
Kuchnia
Arnold Wesker
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Janusz Warmiński teatr: Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza, Warszawa
|
22 kwietnia 1972 |
Sługa dwóch panów
Carlo Goldoni
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Krystyna Meissner teatr: Teatr Nowy (filia Teatru Polskiego), Poznań
|
25 maja 1972 |
Sędziowie
Stanisław Wyspiański
forma twórczości: choreografia reżyseria: Helmut Kajzar teatr: Teatr Studio, Warszawa
|
5 stycznia 1973 |
Dobry wojak Szwejk
Jaroslav Hašek
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Lech Wojciechowski teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
6 stycznia 1973 |
Gyubal Wahazar, czyli na przełęczach bezsensu
Stanisław Ignacy Witkiewicz
forma twórczości: pantomima reżyseria: Maciej Prus teatr: Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza, Warszawa
|
9 maja 1973 |
Molière, czyli tragedia komedianta
Michaił Bułhakow, Molière
forma twórczości: choreografia reżyseria: Antoni Słociński teatr: Teatr Zagłębia, Sosnowiec
|
20 maja 1973 |
Ćwiczenia ze Słowackiego
Juliusz Słowacki
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jan Kreczmar teatr: PWST, Warszawa
|
3 czerwca 1973 |
Nora
Henrik Ibsen
forma twórczości: choreografia reżyseria: Gustaw Holoubek teatr: Teatr Dramatyczny, Warszawa
|
23 czerwca 1973 |
Księżna d’Amalfi
John Webster
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Georges Colin teatr: Teatr Studio, Warszawa
|
23 marca 1974 |
Łotrzyce
Osiecka Agnieszka
forma twórczości: choreografia reżyseria: Englert Maciej teatr: Teatr Rozmaitości, Warszawa
|
13 stycznia 1976 |
Fantazja dydaktyczna
Leon Schiller
forma twórczości: choreografia reżyseria: Ludwik René teatr: PWST, Warszawa
|
29 stycznia 1976 |
Nie-Boska komedia
Zygmunt Krasiński
forma twórczości: choreografia reżyseria: Lidia Zamkow teatr: Teatr Powszechny, Warszawa
|
1 sierpnia 1976 |
A miłość nigdy sie nie kończy...
Ödön von Horváth
forma twórczości: konsultacja ruchu scenicznego reżyseria: Janusz Warmiński teatr: Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza, Warszawa
|
31 marca 1977 |
Zimowa opowieść
William Shakespeare
forma twórczości: choreografia reżyseria: Zofia Mrozowska teatr: PWST, Warszawa
|
21 maja 1978 |
Słowik
Bryll Ernest
forma twórczości: konsultacja reżyseria: Całkowa Julianna teatr: Teatr Lalka, Warszawa
|
23 grudnia 1978 |
Tryptyk listopadowy
Stanisław Wyspiański
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Janusz Warmiński teatr: Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza, Warszawa
|
3 marca 1979 |
Lord z walizki
Oscar Wilde
forma twórczości: konsultacja reżyseria: Aleksandra Górska-Szajewska teatr: Teatr na Targówku, Warszawa
|
27 października 1979 |
Romeo i Julia
William Shakespeare
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Wiesław Górski teatr: Teatr Polski, Bydgoszcz
|
4 maja 1980 |
Damy i huzary
Łucjan Kamieński
forma twórczości: układ choreograficzny reżyseria: Bolesław Jankowski teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
14 grudnia 1980 |
Uciechy staropolskie lepsze i pożyteczniejsze aniżeli z Bacchusem i Wenerą
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Kazimierz Dejmek teatr: Teatr Nowy, Łódź
|
17 stycznia 1981 |
Polonez
Jerzy S. Sito
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Janusz Warmiński teatr: Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza, Warszawa
|
23 czerwca 1981 |
Amadeusz
Peter Shaffer
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Roman Polański teatr: Teatr na Woli, Warszawa
|
3 grudnia 1981 |
Uciechy staropolskie lepsze i pożyteczniejsze aniżeli z Bacchusem i Wenerą
forma twórczości: choreografia reżyseria: Kazimierz Dejmek teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
20 stycznia 1982 |
Amadeusz
Shaffer Peter
forma twórczości: choreografia reżyseria: Polański Roman teatr: za granicą,
|
25 lutego 1982 |
Sto rąk sto sztyletów
Jerzy Żurek
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Jerzy Krasowski teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
17 kwietnia 1982 |
Uciechy staropolskie lepsze i pożyteczniejsze aniżeli z Bacchusem i Wenerą
forma twórczości: choreografia reżyseria: Kazimierz Łastawiecki teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
27 października 1982 |
Uciechy staropolskie lepsze i pożyteczniejsze aniżeli z Bacchusem i Wenerą
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bogdan Baer teatr: Teatr im. Cypriana Kamila Norwida, Jelenia Góra
|
5 lutego 1983 |
Sen nocy letniej
William Shakespeare
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Maciej Englert teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
19 marca 1983 |
Jak wam się podoba
William Shakespeare
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Zofia Mrozowska, Janusz Nyczak teatr: PWST, Warszawa
|
10 maja 1983 |
Dom lalki, czyli Nora
Henrik Ibsen
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jan Świderski teatr: Teatr na Woli, Warszawa
|
16 września 1983 |
Ślub
Witold Gombrowicz
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Krzysztof Zaleski teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
8 marca 1984 |
Wieczór Trzech Króli lub co chcecie
William Shakespeare
forma twórczości: układ ruchu reżyseria: Jerzy Rakowiecki teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
28 października 1984 |
Uciechy staropolskie lepsze i pożyteczniejsze aniżeli z Bacchusem i Wenerą
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bogdan Baer teatr: Teatr Polski, Szczecin
|
27 marca 1985 |
Samuel Zborowski
Juliusz Słowacki
forma twórczości: konsultacja ruchu scenicznego reżyseria: Alina Obidniak teatr: Teatr im. Cypriana Kamila Norwida, Jelenia Góra
|
25 grudnia 1986 |
Damy i huzary
Aleksander Fredro
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Andrzej Łapicki teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
27 marca 1987 |
Życie jest snem
Pedro Calderon de la Barca
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Andrzej May teatr: Teatr Polski, Szczecin
|
11 listopada 1988 |
Zemsta
Aleksander Fredro
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Kazimierz Dejmek teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
17 lutego 1990 |
Teraz ja, czyli wariacje na temat
Aleksander Ostrowski, Antoni Czechow, Nikołaj Sołowiow
forma twórczości: konsultacja ruchu scenicznego reżyseria: Maja Komorowska teatr: PWST, Warszawa
|
5 stycznia 1991 |
Szkoła obmowy
Wojciech Bogusławski
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jan Bratkowski teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
15 lutego 1993 |
Ptaszek Zielonopióry
Carlo Gozzi
forma twórczości: układ tańca teatr: PWST, Warszawa
|
13 marca 1993 |
Kupiec wenecki
William Shakespeare
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Edward Argent teatr: PWST, Warszawa
|
19 czerwca 1993 |
Awantura w Chioggi
Carlo Goldoni
forma twórczości: choreografia reżyseria: Maciej Englert teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
26 kwietnia 1994 |
Gbury
Carlo Goldoni
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Szczepan Szczykno teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
22 czerwca 1996 |
Uciechy staropolskie lepsze i pożyteczniejsze aniżeli z Bacchusem i Wenerą
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bogdan Baer teatr: Teatr im. Juliusza Osterwy, Lublin
|
28 listopada 1999 |
Mieszczanin szlachcicem
Moliere
forma twórczości: choreografia reżyseria: Englert Maciej teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|